Hulp nodig?

Wij zijn er voor je.

Regel het zelf online

Hier wordt op dit moment veel op gezocht

Hoe kan ik mijn zakelijke schadeverzekering wijzigen?
Hoe kan ik een nieuw of aangepast e-mailadres doorgeven?
Waar kan ik terecht voor informatie over de dienstverlening van HCS (voorheen Keerpunt)?
Ik heb onlangs een schadeverzekering aangevraagd via nn.nl, maar nog geen polis ontvangen. Wanneer krijg ik een reactie?
Ik heb onlangs een schade gemeld voor mijn schadeverzekering. Wanneer krijg ik een reactie?
Hulp bij betalingsproblemen


Webcare

Ma. t/m vrij. 08.00 – 20.00 uur
Zaterdag 10.00 – 16.00 uur

Reactietijd binnen 2 uur


Bellen

Ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur
Schade melden 24/7

Wachttijd: +/- 5 minuten


E-mail

Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons.

Persoonlijk advies nodig?

Wil je advies afgestemd op jouw wensen en situatie? Een onafhankelijk adviseur kan je daarbij helpen.

Zoek een adviseur