Online schade melden via mijn.nn
Via mijn.nn meld je snel en veilig je schade. Je kunt gelijk alle benodigde informatie aan je schademelding toevoegen. Zo kunnen we direct voor je aan de slag. Log in met je mijn.nn account of maak een account aan.

Account aanmaken
Om een account aan te maken, moeten we eerst zeker weten dat jij het bent. Dat doen we voor jouw veiligheid, maar ook om fraude te voorkomen. Zo maak je in 3 stappen een account aan.
-
1Vraag een activatiecode aan of identificeer jezelf via iDIN.
Een activatiecode ontvang je direct per e-mail als je e-mailadres bij ons bekend is. Is dit niet het geval, dan ontvang je ontvang deze code binnen enkele dagen per post. Liever jezelf identificeren via iDIN? Dat kan ook. iDIN is een veilige methode via de website of app van je bank.
-
2Bedenk een sterk wachtwoord
Deze moet bestaan uit 10-30 tekens, minimaal 1 cijfer, 1 kleine letter en 1 hoofdletter. -
3Activeer je account
Heb je je activatienummer binnen óf jezelf geverifieerd via iDIN? Dan kun je nu je mijn.nn account activeren.
Schade melden via mijn.nn
Log in via mijn.nn
Log in via mijn.nn. Klik op de verzekering waarvoor je schade wilt melden.
Kies onder 'Zelf regelen' voor 'Meld een schade'.
Verzamel de nodige informatie
In de eerste stap zie je je precies welke informatie we voor jouw schade nodig hebben. Dit kan bijvoorbeeld een kopie van de bon van het beschadigde voorwerp zijn.
Tip: meld je schade pas als je alle benodigde documenten hebt verzameld. Zo kan jouw schade vaak direct worden afgehandeld.
Meld stap voor stap je schade
We vertellen je stap voor stap welke informatie we nodig hebben om jouw schade te kunnen beoordelen. Je ontvangt na je schademelding een bevestiging per e-mail.
Hebben we naar aanleiding van jouw schademelding nog vragen? Dan nemen we contact met je op.